Kované ojnice

Pro vybrané typy spalovacích motorů jsme do naší nabídky zařadili sportovní ojnice vyrobené zápustkovým kováním. Jedná se především o oblíbené veteránské motory, pro které již nejsou dostupné náhradní díly. S ohledem na maximální životnost a mechanickou účinnost motoru jsme pro Vás vyrobili sportovní ojnice, které zaujmou nejen svou funkčností ale také designem.

Bližší informace včetně cenové nabídky naleznete v dokumentech níže.
V případě zájmu můžeme nabídnout zakázkovou výrobu ojnic na Vámi vybraný motor (platí při odběru min. 100 kusů).

 

1. KOVANÉ OJNICE PROFILU "H"

TAZ (Škoda 1203)

taz

  • Ojnice profilu „H“ dostupné ve dvou délkách: 160mm (sériová délka), 156mm.
  • Optimalizovaný tvar ojnice (vyosení) pro použití v motorech se zvětšeným vrtáním válců.
  • Použita vysoko-pevnostní houževnatá ocel s pevností v tahu více než 1100MPa (na sériových ojnicích naměřeno 590MPa).
  • Zhotoveno metodou zápustkového kování - nikoliv volně kované.
  • Hmotnost každé ojnice snížená až o 90g oproti sérii.
  • Hmotnost 4ks ojnic v sadě ±1g.
  • Lze objednat vč. dodávky ložiskových pánví (originál až IV. výbrus).

Prospekt včetně cenové nabídky ke stažení zde: CZE

 

 

2. KOVANÉ OJNICE PROFILU "I"

Škoda 130LR&RS

skoda130lr rs

  • Ojnice profilu „I“ délky 139mm (proti sérii prodloužená o 6mm).
  • Nabízíme pro průměr pístního čepu 18mm nebo 20mm.
  • Konstrukce ojnice umožňuje axiální vedení v pístu nebo v KH.
  • Vhodná pro KH se zdvihem 72mm (Škoda 130) i 78mm (Škoda Fabia).
  • Použita vysoko-pevnostní houževnatá ocel s pevností v tahu více než 1100MPa (na sériových ojnicích naměřeno 760MPa).
  • Zhotoveno metodou zápustkového kování - nikoliv volně kované.
  • Hmotnost každé ojnice nižší až o 45g než série (i přes navýšenou délku ojnice).
  • Hmotnost 4ks ojnic v sadě ±1g.
  • Dimenzovány na 9000 ot.min-1.
  • Použity pevnostní ojniční šrouby ARP2000.
  • V rámci objednávky možnost dodávky ložiskových pánví.

Návrh byl konzultován s technickým komisařem AČR, ojnice proto splňují aktuální technické předpisy.

Prospekt včetně cenové nabídky ke stažení zde: CZE a ENG.

 

 

Tatra 87

tatra87

  • Délka ojnice shodná se sériovou ojnicí (182mm).
  • Variabilní vývrt velkého oka pro průměr ojničního čepu 53-56mm (lze vyrobit přesný rozměr dle požadavku zákazníka).
  • Použita vysoko-pevnostní houževnatá ocel s pevností v tahu více než 1100MPa (na sériových ojnicích naměřeno 620MPa).
  • Zhotoveno metodou zápustkového kování - nikoliv volně kované.
  • Hmotnost každé ojnice snížená až o 250g oproti sérii.
  • Hmotnost 8ks ojnic v sadě ±1,5g.
  • Konstruováno pro použití moderních tenkostěnných ložiskových pánví (lze přiobjednat).

Prospekt včetně cenové nabídky ke stažení zde: CZE a ENG.

oddelovac upraveny

jmeno

Ing. Tomáš Mück - vývojové práce, technické dotazy
Ing. Petra Mücková - objednávky, fakturace, technické dotazy
Ing. Richard Mück - vedoucí mechanické dílny, technické dotazy

ic

TOMMÜ motor tuning s.r.o. 
IČ: 27854655; DIČ: CZ27854655; 
společnost zapsána v OR vedeném u KS Ostrava oddíl C/31784

oddelovac upraveny

adresaButovická 802, 742 13 Studénkaemailtommutuning@email.cz telefon+420 556 401 606